فهرست برترین گلزنان اروپا

رونالدو همچنان می تازد

ستاره پرتغالی رکورد پشت رکورد را شکست

رونالدو آتش زد +[مجموعه عکس]

جام جم ورزشی: رئال مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو به یک پیروزی دست یافت تا فاصله دو امتیازی خود با بارسای صدرنشین را حفظ کند.
کد خبر: ۷۹۳۸۸۲
رونالدو آتش زد +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، در ادامه رقابت های هفته سی و پنجم لالیگا از ساعت 22:30 شنبه شب تیم رئال مادرید میهمان سویا بود.

شاگردان کارلو آنچلوتی که از برتری بارسلونا مقابل کوردوبا باخبر بودند برای حفظ فاصله خود با صدر و حفظ امیدها برای قهرمانی به هر سه امتیاز نیاز داشتند و در نهایت نیز حریف خود را سه بر دو مغلوب کردند.

کریس رونالدو ستاره این بازی بود که هر سه گل تیمش را در دقایق 35، 37 و 68 به ثمر رساند. باکا 45(پنالتی) و ایبورا 79 نیز گل های میزبان را به ثمر رساندند. رونالدو گل سوم خود را به زیبایی و از زاویه بسته به ثمر رساند. آتش بازی او امیدهای رئال مادرید را برای قهرمانی حفظ کرد. رونالدو با زدن سه گل و ثبت هت تریک 25 خود، ضمن اینکه در جدول گلزنان 42 گله شد، به تنهایی رئال را از جهنم سانچیس پیسخوان پیروز از زمین خارج کرد. بدین ترتیب او با 25 هت تریک، بالاتر از مسی، به تنهایی رکورددار هت تریک در تاریخ لالیگا شد.

رونالدو با این سه گل، تعداد گل های خود برابر سویا را به 21 گل در 13 بازی رساند. این سومین باری بود که رونالدو در سانچیس پیسخوان، سه گل یا بیشتر به ثمر می رساند. او پیش از این یک بار 4 گل و یک بار نیز سه گل به سویا در این ورزشگاه زده بود. رکورد 14 ماه بی شکستی سویا در خانه نیز باطل شد.

فوق ستاره پرتغالی همچنین با پشت سرگذاشتن دی استفانوی بزرگ، با 218 گل، پس از رائول، دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید در لالیگا نیز لقب گرفت. او حالا برای شکستن رکورد رائول، تنها به 10 گل دیگر احتیاج دارد.

رئال با این پیروزی 85 امتیازی شد تا به تعقیب بارسلونای 87 امتیازی ادامه دهد.

پیش از این مسابقه بارسلونا با 8 گل کوردوبا را شکست داد و دیدار اتلتیکو مادرید با اتلتیک بیلبائو نیز به تساوی بدون گل انجامید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها